Публічна оферта та Правила

Уважно прочитайте текст даної Публічної оферти (договору) про надання послуг і, якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким із пунктів цієї Публічної оферти (договору), чи Ви не зрозуміли будь- який із пунктів цієї Публічної оферти (договору), пропонуємо звернутись за додатковими роз’ясненнями.

Наша платформа надає простий та зручний у використанні інтерфейс для пошуку та бронювання житла для тимчасового проживання. Платформа належить ФОП БІЛОГАН ІВАННА АНАТОЛІЇВНА , зареєстрованому за адресою:

Україна, область Івано-Франківська, місто Івано-Франківськ, вулиця Чорновола В’ячеслава, буд 143

Наголошуємо на тому, що ФОП БІЛОГАН ІВАННА АНАТОЛІЇВНА являється тільки власником платформи, і не надає послуги з розміщення (надання номера – спеціально обладнаного приміщення) для тимчасового проживання на зазначених в даній оферті умовах, а тільки пропонує вам майданчик для зв’язку та спілкування між Готелем та Користувачем. ФОП БІЛОГАН ІВАННА АНАТОЛІЇВНА . не несе жодної відповідальності за якість та належність надання послуг з розміщення для тимчасового проживання а також за будь-які неточності чи неповноту інформації. Всі претензії, що можуть виникати в майбутньому щодо надання послуг з розміщення ви можете пред’являти виключно до відповідного Готелю.

У випадку прийняття Вами запропонованих послуг та умов вважається, що Ви цілком та безумовно погоджуєтесь з усіма умовами нижчевикладеної Публічної оферти (договору) у повному обсязі і безумовно приймаєте їх (в т.ч. погоджуєтесь виконувати усі зобов’язання, які на Вас покладаються Публічною офертою (договором) і Вам зрозумілі всі їх положення.

Ми з’єднуємо користувачів, які хочуть знайти і забронювати житло для тимчасового проживання з Готелями.

Створення Особистого кабінету на Платформі вважається, відповідно до ч.2 ст. 642 Цивільного кодексу України, беззастережним прийняття цих Умов, а також Політики конфіденційності, яка є невід’ємною частиною цих Умов.

Для здійснення бронювання вам необхідно зареєструвати Особистий кабінет. Зверніть увагу, що ви несете відповідальність за точність, правильність та актуальність наданої інформації при реєстрації

  1. 01Загальні положення
    1.  Дана оферта є публічною та адресована невизначеному колу осіб, (далі в однині – «Користувач», або в множині «Користувачі», або в однині «Клієнт» чи «Споживач», або в множині «Споживачі», або в однині «Гість», або в множині «Гості»), які бажають знайти і забронювати житло для відпочинку на нашій платформі. Умови є однаковими для всіх користувачів.
    2.  Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов.
    3.  Текст Публічної оферти (договору), завжди розміщений на офіційному сайті hotel-marion.com.ua
    4.  Користувач дає згоду на повідомлення третім особам інформації, яка виникає у зв’язку із виконанням цієї Публічної оферти (договору) та отримання Користувачем послуг.
  2. 02ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
    1.  Договір публічної оферти – публічний договір, зразок якого розміщений на Платформі.
    2. Бронювання – бронювання житла для тимчасового проживання на Платформі, незалежно від того, платите ви за нього безпосередньо на Платформі (передоплата в момент бронювання) чи пізніше (під час його фактичного використання).
    3. Платформа – інтернет-сайт, який належать Власнику Платформи, за допомогою якого ви маєте можливість здійснювати бронювання житла для тимчасового проживання.
    4. Житло – об’єкт бронювання для тимчасового проживання за адресою знаходження Готелю, у спеціально обладнаному жилому приміщенні (номері) відповідно до замовлення на бронювання, який належить Власнику.
    5. Власник – особа, що пропонує житло для тимчасового розміщення.
    6. Користувач – фізична та/або юридична особа, яка шукає і бронює житло на Платформі, погодилася з цими Умовами та зареєструвалась на Платформі.
    7. Особистий кабінет – Особистий кабінет на Платформі, за допомогою якого ви можете бронювати житло на нашій Платформі.
    8. Передоплата – оплата, яку ви робите під час бронювання житла, а не під час його фактичного використання.
  3. 03РЕЄСТРАЦІЯ НА ПЛАТФОРМІ ТА ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
    1.  Користувач Платформи може пройти процедуру реєстрації на Платформі, в результаті якої створюється унікальний обліковий запис Клієнта Платформи та надається доступ до Особистого кабінету.
    2.  Користувач Платформи реєструється на Платформі, використовуючи для входу адресу електронної пошти та пароль, відомий тільки йому, або здійснюючи вхід через свій аккаунт в соціальних мережах. При реєстрації Користувач Платформи також вказує додаткову інформацію: адресу проживання, контактний номер телефону, і натискає кнопку «створити аккаунт». Датою реєстрації на Платформі буде вважатися дата створення Користувачем Платформи Особистого Кабінету.
    3.  Користувач Платформи підтверджує, що він самостійно несе відповідальність за збереження даних, які він використовує для входу в Особистий Кабінет.
    4.  Користувач Платформи самостійно несе відповідальність за всі дії, здійснювані ним на Платформі і їх наслідки. Всі дії Користувача Платформи на Платформі під своїм обліковим записом вважаються зробленими самим Користувачем Платформи.
  4. 04ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ
    1. За допомогою Платформи ви можете забронювати житло для тимчасового проживання за такими критеріями як дати бронювання, кількість гостей, ціна, відгуки тощо.
    2. а нашій Платформі показується лише те житло, власники якого мають з нами договірні відносини. Відповідно, будь-яка інформація про житло, доступне на нашій Платформі, зокрема опис зручностей, наявність вільних місць, ціни на житло та правила скасування, грунтується на тому, що зазначає безпосередньо Власник житла.
    3. Здійснюючи Бронювання, ви погоджуєтеся дотримуватися правил, які відображаються під час процесу Бронювання, включаючи, але не обмежуючись, політику скасування від Власників Житла та будь-які інші правила, стандарти або вимоги (вікові обмеження, гарантійні внески, доплати за групове бронювання, екстра ліжка, послуги харчування, домашні тварини, прийняття платіжних карт, тощо), зазначені в описі житла на Платформі, на сторінках Власників, у дрібному друці, при підтвердженні бронювання чи квитанції. Ви зобов’язані уважно прочитати усі умови, правила, стандарти, політику та вимоги житла, перш ніж бронювати його.
    4. Після здійснення бронювання Платформа надсилає вам на електронну пошту повідомлення про підтвердження бронювання, у якому зокрема зазначає: номер Бронювання, адресу житла, дати перебування, у тому числі час заїзду та виїзду, загальну вартість Бронювання, контактну інформацію Власника житла та служби підтримки Платформи, умови проживання та скасування. Коли ви отримуєте підтвердження вашого Бронювання, безпосередньо між вами та Власником укладається договір про надання послуг тимчасового проживання. Зверніть увагу, що коли підтвердження і виконання Бронювання здійснюється безпосередньо Власником – ми не є стороною договірних відносин.
  5. 05ВАРТІСТЬ ЖИТЛА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
    1. Здійснюючи Бронювання, ви погоджуєтеся сплатити всі збори за своє бронювання, включаючи послуги тимчасового проживання та відповідні комісії, усі застосовні збори та податки як-от туристичний збір та будь-які інші необхідні платежі, зазначені під час оформлення бронювання.
    2. Ви маєте оплатити житло під час Бронювання повністю або частково. Це залежить від правил, встановлених безпосередньо Власником житла, про що ви будете повідомлені в процесі Бронювання житла.
    3. Ви можете здійснити передоплату за допомогою дебетової/кредитної картки чи іншого способу оплати.
    4. Після повної оплати Платформа надсилає вам на електронну пошту квитанцію про оплату (рахунок- фактуру). У квитанції зазначаються ваші дані, дані Платформи, номер бронювання, дати перебування, а також загальна сума оплати.
    5. Зверніть увагу, що Передоплата може бути остаточною і не підлягати поверненню. Перш ніж здійснювати Бронювання, уважно ознайомтеся з правилами Передоплати, описаними Власником житла, та доступними під час Бронювання.
    6. Крім того, якщо ваш спосіб оплати виражений у валюті, відмінній від валюти платежу, ваш банк може стягувати додаткові комісії.
  6. 06ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
    1. Всі об’єкти (будь-які результати інтелектуальної діяльності), розміщені на Платформі, включаючи, але не обмежуючись: інформаційні матеріали, виражені в будь-який об’єктивній формі, в тому числі у формі відео, графічних зображень, текстових та інших матеріалів, є об’єктами виключних прав Власника Платформи або інших осіб, з якими Власником Платформи досягнута домовленість на використання і розміщення даних об’єктів на Платформі.
    2. Користувач Платформи несе повну відповідальність за будь-які дії, вчинені ним з використанням його Особистого кабінету, а також за будь-які наслідки, які могло спричинити або спричинило подібне його використання.
  7. 07ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
    1. Ми надаємо інформаційні послуг через Платформу. Ми не можемо гарантувати, що робота та/або контент Платформи буде безперебійною та не містиме помилок. Ми не можемо гарантувати, що Платформа належно працюватиме на усіх пристроях та за усіх особливих умов. Проте, ми докладемо усіх розумних зусиль, щоб забезпечити надання якісних послуг.
    2. Якщо інше не передбачено законом, ми не несемо відповідальності за будь-які спеціальні, непрямі збитки або втрати іншого роду, що виникли в результаті або якось пов’язані з використанням або неможливістю використання нашої Платформи, незалежно від того, на чому ґрунтується така відповідальність (порушення договору, позадоговірна відповідальність, невиконання істотних зобов’язань або інше), навіть якщо нам було повідомлено про можливість таких збитків і втрат.
    3. Ми не несемо жодної відповідальності за будь-які збитки, витрати, що виникли або будь-яким чином пов’язані з будь-яким порушенням вами цих Умов чи правил Власника житла; порушенням вами будь-яких законів, правил або прав третіх осіб; вашою взаємодією з будь-яким Власником житла, включаючи, крім іншого, будь-які травми, збитки (будь-то компенсаційні, прямі, випадкові, непрямі або інші) будь-якого роду, що виникають в результаті такої взаємодії.
    4. Ви не можете пред’являти претензій будь-якого характеру до ФОП БІЛОГАН ІВАННА АНАТОЛІЇВНА. за невиконання будь- яких наших зобов’язань відповідно до Умов в результаті форс-мажорних обставин – обставин, які ми не можемо контролювати, у тому числі, крім іншого, війни, страйк, локаут, затримки будь-якого субпідрядника, нещасні випадки будь-якого роду, пандемії, епідемії, політичні або громадянські заворушення, обставини непереборної сили, викликані діями держави або уряду, в тому числі нав’язані регулюючі заходи, або діями будь-якого іншого органу, або будь-якою іншою обставиною, що знаходиться поза нашим розумним контролем.
  8. 08ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
    1. Ці Умови регулюються законодавством України. Всі спори, які можуть виникнути в зв’язку з цими Умовами, у тому числі будь-які питання будь-які питання, пов’язані з виконанням, порушенням або припиненням дії цих Умов, повинні вирішуватися шляхом переговорів. Якщо ми не можемо дійти згоди щодо спору протягом тридцяти (30) днів, спір повинен бути переданий і остаточно вирішений компетентним судом України відповідно до чинного законодавства.
  9. 09ІНШІ УМОВИ
  10. ФОП БІЛОГАН ІВАННА АНАТОЛІЇВНАІПН 2719916189
    UA123220010000026008340025247Акціонерне товариство
    УНІВЕРСАЛ БАНК
    МФО
    322001

Правила готелю

Шановні гості, бронюючи номери в Marion SPA Hotel Буковель, ви декларуєте вашу згоду з “Правилами готелю” та гарантуєте дотримання цих правил вами і тими особами, які прибули до нашого готелю разом із вами. Будь ласка, уважно ознайомтеся з “Правилами”, а в разі виникнення питань зателефонуйте до нас: ми обов`язково надамо всі відповіді та пояснення. Правила не дискутуються та не обговорюються, не можуть бути предметом торгів, вони однакові для всіх та завжди. Дякуємо за розуміння!

1. Гість робить передплату за проживання згідно виставленого рахунку або через систему електронних інтернет-платежів в розмірі 15-20% від суми, зазначеної в рахунку або визначеною модулем автоматичного бронювання на сайті, за реквізитами одержувача оплати, протягом 1-х робочих днів. З моменту отримання оплати комплексом бронь вважається гарантованою і ви, наші гості, можете бути спокійні та впевнені в своєму відпочинку. В разі ненаджодження коштів за бронювання в визначений для оплати термін (1 дні) ваш номер може бути переброньований для іншого гостя. Увага! Номери в системі бронюються одночасно для всіх, але пріоритет для отримання номеру має гість, який першим зробив попереднє бронювання.

2. Оплату за інші послуги (окрім проживання) гість може внести при поселенні на рецепції комплексу, або іншим зручним для нього способом (на підставі виставленого рахунку) до моменту поселення. Це можуть бути послуги харчування, оздоровлення, тощо. Якщо бронювання здійснюється за певним комплексним тарифом чи пакетом (SPO), кошти за всі послуги, які складають тариф чи пакет, мають бути внесені у вигляді попередньої оплати, для гарантування надання цих послуг гостю.

3. Комплекс веде самостійну економічну діяльність, виходячи з внутрішньої політики та розуміння ефективного використання власних ресурсів, тому бронювання номерів проводиться виключно за категоріями розміщення.

4. При поселенні кожен гість має пред’явити паспорт громадянина України (для громадян України) або національний паспорт (для громадян інших країн), а також свідоцтва про народження дітей (якщо з ним знаходяться діти) – кожної дитини віком до 16 років (згідно пункту 1 статті 4 «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», Наказ Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р). В деяких випадках замінником паспорту можуть бути водійські права. У разі відсутності даних документів комплекс має право відмовити гостю в поселенні.

5. Гість має право отримати всі оплачені ним послуги і процедури, що надаються комплексом згідно актуальних тарифів, прейскурантів, спеціальних та інших пропозицій.

6. Головним джерелом інформації про послуги та їх вартість є офіційні сайти https://hotel-marion.com.ua/ та https://marion-spa.com.ua/

7. Прохання гостей, що стосуються надання послуг, що не передбачені діючими тарифами і прейскурантами, а також вимоги, що виходять за рамки повноважень персоналу, норм моралі чи здорового глузду, виконані не будуть.

8. Тарифікація – по ночах, час поселення (check-in) – 14.00, час виселення (розрахунковий час, check-out) – 12.00.

9. Вартість раннього поселення або пізнього виїзду за базовим тарифом “Marion SPA Hotel Буковель” (лише проживання) є фіксованою і складає 50% вартості першої або останньої доби. Але при наявності такої можливості

10. Якщо гість не встигає, запізнюється або відмовляється від харчування (сніданки), гроші йому не повертаються.

11. Проживання дітей до 6-ти повних років без надання додаткового місця є безкоштовним (наявність свідоцтва про народження є обов`язковою). Діти віком від 6-ти до 14-ти повних років мають розміщуватися на додаткових місцях (вартість – повна вартості додаткового місця).

12. Процедура раннього поселення та пізнього виїзду в готелі передбачена за тарифом “Marion SPA Hotel Буковель” (проживання). Додаткові послуги, наприклад, харчування, гість може сплатити окремо за такої необхідності.

13. У випадку, якщо гість виїжджає з комплексу раніше завершення терміну оплаченого перебування з незалежних від комплексу причин, що не пов`язані з якістю надання послуг, кошти йому не повертаються. Виключенням може бути наявність поважної причини та раптових обставин особистого характеру (нещасний випадок, термінова шпиталізація, раптова хвороба чи смерть близьких, інші форс-мажорні особисті обставини). В таких випадках кошти за невикористані ночі та послуги можуть бути повернуті, за вирахуванням вартості однієї доби проживання (та харчування) за тарифом бронювання гостя. Це не є обов`язком готелю, але лише проявом співчуття, розуміння та поваги до загальнолюдських цінностей. Ми просимо наших гостей відповідально ставитися до організації свого відпочинку та будувати стосунки з готелем на паритетних, партнерських засадах, взаємній повазі та розумінні.

При бронюванні номеру безпосередньо перед заселенням до готелю (1
доба та менше), гість повинен здійснити повну оплату на стійці рецепції під
час реєстрації. Якщо в процесі проживання, гість зменшує період
перебування в готелі, оплачена сума не повертається. В особливих випадках
(рішення приймає адміністрація готелю) залишкова оплата може бути
розміщена на депозиті готелю із гарантією його використання протягом
календарного року.

14. У разі необхідності повернення грошових коштів гостю, який проживає в готелі «Marion SPA Hotel Буковель», комплекс пропонує наступні можливості: депозит на наступний приїзд, або повернення у той самий спосіб, яким була зроблена оплата. У кожному разі гість оформлює заяву на повернення коштів у встановленій формі (заява оформлюється на рецепції готелю). Гість, який ще не заїхав, але сплатив за проживання, має надіслати письмову заяву (в будь-який спосіб), що буде підставою для повернення коштів.

15. У разі анулювання вже здійсненого бронювання, відмови гостя від заїзду (з якихось причин), повернення коштів здійснюється на підставі письмової заяви гостя та копії (скан-копії) паспорта, відповідно до типу придбаного готельного продукту (звичайне бронювання, раннє бронювання, спеціальна пропозиція і т.ін.) на наступних умовах:
Раннє бронювання: скасування до 30 діб – 100% передплати, від 29 до 14 діб – 50%, менше 14 діб – кошти не повертаються;
Спеціальні пропозиції: до 14 діб – 100%, від 14 до 7 діб – 50%, менше – кошти не повертаються;
Регулярне бронювання: до 7 діб – 100%, від 7 до 3 діб – 50%, менше 3 діб – кошти не повертаються;
“Гарячі” номери: за цим типом бронювання кошти не повертаються.

За згоди гостя кошти передоплати можуть бути зараховані на депозит і використані гостем в якості оплати наступного бронювання.

16. Компенсація збитків, заподіяних гостем, проводиться за рахунок гостя з розрахунку подвійної ринкової вартості майна (вартості його заміни), що стало непридатним, або втратило вартість, або зниклого з вини гостя або відпочиваючих, що проживали в номері разом з ним. Компенсація здійснюється на підставі акту про пошкодження (зникнення) матеріальних цінностей, що складається в присутності гостя посадовими особами комплексу. Інформацію про вартість матеріальних цінностей надає бухгалтер комплексу.

17. Гість в період перебування в готелі «Marion SPA Hotel Буковель» несе повну відповідальність за себе, осіб, які прибули разом з ним, а також дітей, і зобов’язується дотримуватися норм людського співмешкання і правил перебування на курорті, слідувати проханням та рекомендаціям співробітників готелю, шанобливо ставитися до персоналу комплексу, не шкодити іміджу і репутації комплексу словами чи діями. У разі невиконання даних Правил або відмови гостя від своїх зобов’язань комплекс має право внести гостя (гостей) в особливий список неблагонадійних клієнтів або виселити гостя раніше закінчення терміну його перебування без повернення грошових коштів.

18. Гості несуть повну відповідальність за дітей будь-якого віку, які приїхали з ними, протягом усього періоду перебування – від поселення до виїзду, у тому числі і під час знаходження дітей в дитячому клубі, на дитячих майданчиках та інших розважальних атракціях. Важливо: присутність аніматора не є підставою для зняття відповідальності за дитину з батьків. Аніматор ліше виконує роботу та надає послуги із розважання та проведення часу.

19. Самостійне перебування дітей в будь-якій локації без контролю і присутності батьків, або родичів, або аніматора комплексу – заборонено.

20. Також категорично забороняється залишати дітей без нагляду у власному номері.

21. До 08-00 і після 22-00, а також в період з 14-00 до 16-00 в комплексі і на його території заборонені дії та заходи, що заважають повноцінному відпочинку гостей, дорослих і дітей, такі як: прослуховування або виконання музики і пісень на підвищеній гучності, гучне спілкування, використання салютних установок та інший шум.

22. Гості готелю «Marion SPA Hotel Буковель» не можуть приводити і приймати у себе в номері сторонніх людей, які не проживають і не є зареєстрованими як гості комплексу. Присутність в будівлі і приміщеннях «Marion SPA Hotel Буковель» – в номерах та на житлових поверхах) людей, які не є гостями комплексу (які не проживають і не зареєстровані), суворо заборонена. Гості готелю можуть зустрічатися із своїми знайомими на рецепції готелю, або у залі ресторану, або на прилеглій до готелю території назовні. Порушення гостем цього правила може призвести до його виселення без повернення грошових коштів.

23. Виняток для людей, які не є гостями готелю «Marion SPA Hotel Буковель» – зона ресторану і бару, де можна перебувати з 08-00 до 23-00.

24. Працівники комплексу (керуючий, заступник керуючого, портьє-адміністратори, чергові, охорона і лінійний персонал) мають право контролю присутності сторонніх осіб на території, у будівлях та приміщеннях комплексу.

25. При виникненні будь-якої конфліктної ситуації з гостями комплексу або будь-якими якими сторонніми особами, що опинилися на його території, в будівлях і приміщеннях, будь-який співробітник має право і зобов’язаний звернутися до правоохоронних органів.

26. Розрахунки за будь-які послуги, що надаються в готелі «Marion SPA Hotel Буковель», в період перебування гостей у комплексі здійснюються ними виключно на рецепції комплексу. Окремі послуги харчування (бар, меню a-la-carte) можуть сплачуватись безпосередньо на касі ресторану.

27. Паління цигарок, сигар, трубок та кальянів в номерах і приміщеннях комплексу, включно із балконами, суворо заборонено. В разі порушення цього правила гість має сплатити послугу термінового генерального прибирання та хімчистки номеру в розмірі 5000 грн.

28. Паління заборонене також в залі ресторану та на відкритій терасі. Місце для паління облаштоване на круглому майданчику з правого боку фасаду готелю, з протилежної від дитячого майданчику сторони. Місце для паління спеціально позначене. У вигляді виключення паління може бути дозволене у гриль-альтанках за умови відсутності на дитячому майданчику дітей: просимо не зловживати такою можливістю